خطراتی که سئو را تهدید می کند و جلوگیری از خطرات سئو: بسیاری از صاحبان کسب و کار زمان زیادی را صرف دیدن سئو می نماید و ما آنها را درک می نمایم

در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو اطلاعات زیادی وجود دارد و اطلاعات غلطی وجود دارد، و این واقعا می تواند مشکل تصمیم گیری درست برای سئو را افزایش دهد.

خطراتی که سئو را تهدید می کند:

زمانی که یک استراتژی موثر برای جستجوگر های اینترنتی چند ماه طول خواهد خواهد شد تا نتایج مثبتی برای یک شرکت به ارمغان می آورد .

و این تاکتیک ها امکان پذیر خواهد بود برای شرکت ها، غیر از سئو سازگار نباشد، سئو می تواند بهبود قابل ملاحظه ای در مواجهه آنلاین و سود آنلاین شرکت ایجاد نماید.

خطراتی که سئو را تهدید می کند

بسیاری از پشتیبان سایت شرکت ها به طور طبیعی عصبی خواهند شد چرا که در حال تلاش چیزی می باشند که با آن آشنا نیستند.

اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، تقریبا هر تصمیم در مورد کسب و کار در حال انجام دارای بعضی از خطرات می باشد، از کار برخی از آنها می توان اجتناب کرد ، و برخی دیگر را می توانند به رشد ناگهانی و جدی منجر خواهند شد .

بعد از این موارد سوالی که پیش می آید این می باشد :

چه خطراتی برای سئو می تواند وجود داشته باشد ، این خطرات چه اهمیتی دارد و از چه چیزهائی باید اجتناب نمود.
بعد از آنکه به سئو دسترسی داشته باشیم، ابتدا باید این مطلب را در اینجا قرار دهیم:

بزرگترین خطر سئو که یک شرکت می تواند آن را انجام دهد، جلوگیری از همه ی سئو هاست. همه چی رو گرفتی؟

ریسک های سئو

۱ . ساخت و آزمایش تغییرات بزرگ و کوچک:

هدف اصلی از جستجوگرها این است که ترافیک و در نهایت تراکنش در وب سایت شما را دریافت نماید .
هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی دهد، در صورتی که هیچ کس روی وب سایت شما کلیک نمی کند.از همین رو ، اگر شما وب سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص سئو نماید ولی کسی کلیک نکند نتیجه ای نگرفته اید

هر دلیلی برای این امر وجود دارد و این امکان را دارد که زمان دقیقی برای صفر شدن داشته باشد و دقیقا همانطور که انتظار می رود عملکرد خوبی نداشته باشد.

و تنها راه انجام این کار از طریق آزمون A / B می باشد، شما باید یک عنصر را در یک زمان بدست آورید ، چه اینکه این متا توصیف، عناوین، محتوای و موارد دیگر، و آنها را در برابر تغییرات جدید آزمایش کنید.

این ها همه خوب و حتی کمی آشکار می باشد، پس چه چیزی سئو وردپرس را “خطرساز” می نماید ؟

این احتمالات یک آزمون و خطا را به وجود می آورد تا ترکیبی از اصطلاح و طرح بندی که نتیجه آن حداکثر ترافیک وب سایت و تراکنش های وب می باشد اتفاق بیفتد، در طول این مدت امکان دارد که شما ترکیبی را پیدا نماید که به طور کامل کار نکند و به کاهش ترافیک شما دست می یابد

حداقل برای مدتی خطر خوب این می باشد که ارزش آن را داشته باشد، زیرا هنگامی که شما بهترین نتایج را پیدا می نماید ، می توانید بر روی آن عنصر تمرکز نماید و همچنان ترافیک بیشتری داشته و درآمد بیشتری کسب نماید .

۲ . دریافت و دادن لینک های با کیفیت مناسب :

چرا یک شرکت یک پیوند به وب سایت شرکت دیگری را نشان می دهد و باعث می شود که کاربر وب سایت خود را ترک نماید ؟

پیوندهای پشت سر هم بخش خوبی از جستجوگرها میباشد، و اکثر شرکت ها می خواهند تعداد زیادی از آنها را به هر اندازه که بتوانند دریافت نمایند آنها به افزایش رتبه بندی و ایجاد قدرت کمک می نمایند.

با این حال این تنها در مورد بودن با بیشترین لینک نیست گاهی اوقات شما باید کمی عقب بر گردید.

بنابر این بله ممکن است خطر از دست دادن چند بازدید کننده وب را با ارائه یک لینک به سایر سایت های با کیفیت بالا داشته باشید

اما در عین حال، گوگل وبمستر نشان می دهد که از سایت های معتبر استفاده می کنید و یا با مجوز قانونی ارتباط برقرار می کنید.

فقط به خاطر داشته باشید، صفحات اینترنتی که به طور آگاهانه از لینکهای وب با کیفیت پایین، مخرب و اسپم مواجه هستند، در معرض خطر جریمه گوگل هستند.

شما همچنین با دریافت لینک از طریق سایت های با کیفیت پایین سایت خود را جریمه می کنید.

۳ . بهبود ساختار URL سایت شما:

در مناسب ترین حالت آدرس صفحه اصلی شما باید کوتاه درج شود ، فقط با نام شرکت، از جمله: www.yourcompany.com. کوتاه، ساده، مختصر و به راحتی قابل یادآوری است.

صفحات بعدی، با این حال باید کلمات کلیدی هدفمند و دقیق تر در مورد محتوای صفحه وب را در بر داشته باشند.

ار همین رو ، شما نمی خواهید URL را از دست بدهید. اگر آنها بیش از حد طولانی و توصیفی باشند، موتور جستجو صفحه نمایش خود را با یک بعد از نقطه برش کوتاه خواهد نمود.

خطراتی که سئو را تهدید می کند

بنابراین، این امکان وجود دارد که زمان تغییر بعضی از URL های شما با یک تعمیر مجدد ساختار سایت همراه باشد .

در اینجا خطراتی که سئو را تهدید می کند این می باشد که هر نوع تغییری مثل این می تواند رتبه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

همانطور که URL های قبلی را تغییر داده اید و ۳۰۱ ترافیک را به ترافیک جدید هدایت می کنید، ممکن است برخی از ترافیک ها و رتبه بندی ها را مشاهده کنید.

با این حال، اگر شما این کار را درست انجام دهید، می توانید با یک ساختار ساده و متناسب با هر دو موتور جستجو و کاربران اینترنت به پایان برسید.

لطفا مقاله لینک داخلی چیست و استراتژی لینک داخلی را مطالعه کنید.

۴ . تعمیر مجدد وب سایت شما:

هر چند وقت یک بار وبسایتها باید به روزرسانی و دوباره طراحی شوند. طراحی مجدد وب سایت می تواند خطرناک و گران باشد، اما واجب میباشد .

در پایان وب سایت شما امکان دارد که نیاز به یک چهره جدید داشته باشد. شاید فقط به نظر می رسد بسیار قدیمی شده است.

سپس دوباره، ممکن است برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد، اما کاربران انسانی دچار مشکل می شوند.

ممکن است دلایل متعددی برای بازنگری به وب سایت شما وجود داشته باشد و شاید فقط بازسازی آن را از سطح زمین بلند کند.

البته درست مانند تغییر ساختار URL، این نوع تغییرات با رتبه بندی شما خطرناک است، زیرا Google تلاش می کند سایت شما را دوباره ارزیابی کند.

با توجه به این موضوع، خطر از بین رفتن مشتریانی است که به نوعی به وب سایت شما عادت کرده اند.

با این حال، معمولا گوگل متوجه می شود که هر وبسایت هر چند وقت یک بار تکرار می شود، بنابراین رتبه بندی شما معمولا گنگ می شود. شما باید صبور باشید.

اکثر مشتریان شما در نهایت به تغییرات نیز خواهند رسید مهمتر از همه، به روز شدن وب سایت شما دارای فرصتی بهتر برای آوردن بسیاری از مشتریان جدید است.

۵ . فروش دامنه های منقضی شده یا موجود:

بعضی از صاحبان وب سایت به هر دلیلی دامنه های خود را تمدید نمی کنند و دیگران را برای خرید و استفاده در دسترس قرار می دهند.

خرید برخی از دامنه ها با سابقه و هدایت آنها به سایت شما به طور بالقوه می تواند راه سریع و آسان برای افزایش تعداد لینک های ارزشمند اضافه نماید برخی از لینک آب به سایت شما یاشد .

خطراتی که سئو را تهدید می کند

با وجود برخی از خطرات جدی با این تکنیک موجود می باشد، بنابراین تنها زمانی باید دقیقا کاری انجام دهید که از انجام آن مطمئن می باشید.

برای مثال دامنه باید با کسب و کار شما ارتباط داشته باشد، این باید حرفه ای و قانونی باشد، زیرا اگر این دامنه هنوز رتبه بندی و ترافیک را دریافت نکند.

بازدیدکنندگان به سایت شما هدایت می شوند و هیچ چیز نا امید کننده تر از رسیدن به سایت می باشد که در جستجوی جستجوی اصلی شما نمی باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *